Εάν ανήκετε σε ομάδα υψηλού κινδύνου, θα σας εξυπηρετήσουμε κατά προτεραιότητα. Προϋπόθεση για προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση είναι η ηλεκτρονική αποστολή παραστατικών που πιστοποιούν το πρόβλημα υγείας (κάρτα αναπηρίας , έγγραφο από δημόσιο νοσοκομείο κτλ) στο ask@e-fresh.gr

 

22.03.20
Λόγω των έκτακτων συνθηκών, συγκεντρώσαμε κάποιες βασικές οδηγίες για την ομαλότερη διαχείριση των ηλεκτρονικών παραγγελιών σας.

 

Q. Μπορώ να προσθέσω προϊόντα σε μια παραγγελία που έχω ήδη υποβάλλει;
A. Ναι επιτρέπεται μέχρι και 5 ημέρες πριν την ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας σας : για παράδειγμα αν η παραγγελία σας θα παραδοθεί στις 20/4 μπορείτε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε προϊόντα μέχρι και τις 14/04. Θα πρέπει να μας στείλετε ηλεκτρονικά τους κωδικούς των προϊόντων που θέλετε να προσθέσετε καθώς και την ποσότητα για τον κάθε κωδικό στο ask@e-fresh.gr με την ένδειξη “Προσθήκη Κωδικών” και τον αριθμό της παραγγελίας σας. Ο κωδικός του προϊόντος βρίσκεται κάτω από τον τίτλο του προϊόντος και είναι της μορφής 4ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ. Η προσθήκη προϊόντων σε υπάρχουσα παραγγελία επιτρέπεται μια φορά (ένα email ανά παραγγελία) για την ομαλότερη εξυπηρέτηση όλων.

 

Q. Έχω υποβάλλει και αναμένω την παραγγελία μου. Στην ενότητα προηγούμενες παραγγελίες, κάποια προϊόντα φαίνονται ως μη διαθέσιμα. Θα τα παραλάβω;
A. Τα προϊόντα που έχετε υποβάλλει στην παραγγελία σας έχουν δεσμευτεί για εσάς και θα σας παραδοθούν κανονικά εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα στους προμηθευτές μας. Η ενότητα προηγούμενες παραγγελίες αφορά στην τρέχουσα διαθεσιμότητα των κωδικών εφόσον επαναλάβετε την παραγγελία σας στο μέλλον.

 

Q. Παρέλαβα την παραγγελία μου αλλά έλειπε ένα προϊόν. Είχα πληρώσει με κάρτα, πώς θα λάβω την αξία του προϊόντος πίσω;
A. Εάν δεν παραλάβετε κάποιο προϊόν που έχετε προπληρώσει, η αξία του προϊόντος επιστρέφεται αυτόματα σε σας στο μέσο που χρησιμοποιήσατε για να κάνετε την πληρωμή (πχ πιστωτική κάρτα,Paypal). Ο μέσος χρόνος επιστροφής χρημάτων είναι 48 ώρες.

 

Q. Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία που έχω κάνει;
Α. Με ένα email στο ask@e-fresh.gr . Σημειώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας στον τίτλο με την ένδειξη ακύρωση παραγγελίας

 

Είστε νέος πελάτης; Επισκεφτείτε την ενότητα Συχνές ερωτήσεις.

 

11.03.2020

Λαμβάνοντας υπόψιν την έντονη ανησυχία για τα αυξανόμενα κρούσματα του κορονοϊού η e-fresh.gr αποφάσισε να λάβει επιπλέον προληπτικά μέτρα προστασίας για τους εργαζόμενους της εταιρείας. Όλοι οι εργαζόμενοι της e-fresh.gr είναι υγιείς, έχουν ενημερωθεί για τα μέτρα προσωπικής υγιεινής που επιβάλλουν οι τρέχουσες συνθήκες και έχουν άμεση πρόσβαση σε ενδεδειγμένο αναλώσιμο υλικό για την πρόληψη των λοιμώξεων. Θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι:

 

  1. Από τις 11/03/2020 πέραν των μέτρων προσωπικής υγιεινής οι οδηγοί της e-fresh.gr θα παραδίδουν τα ψώνια σας φορώντας ειδική μάσκα προστασίας και γάντια μιας χρήσης.
  2. Όλα τα οχήματά μας έχουν εξοπλιστεί με ειδικό απολυμαντικό. Oι οδηγοί μας έχουν λάβει οδηγία να χρησιμοποιούν το απολυμαντικό μετά από κάθε παράδοση παραγγελίας ανεξαρτήτως της χρήσης γαντιών.
  3. Παράλληλα έχουμε ενισχύσει προληπτικά το πρόγραμμα απολυμάνσεων σε όλους τους χώρους φύλαξης των προϊόντων καθώς και τους χώρους εργασίας.

 

Η λειτουργία μας συνεχίζεται απρόσκοπτα και με επάρκεια εμπορευμάτων. Λόγω όμως της αυξημένης ζήτησης των ημερών το πρώτο διαθέσιμο διάστημα παραδόσεων μπορεί να είναι πιο αργά από το αναμενόμενο.

 

Παρακαλούμε για την συνεργασία και την κατανόησή σας στις δύσκολες αυτές συνθήκες. Στόχος μας είναι τόσο η προστασία των εργαζόμενων μας όσο και το να προσφέρουμε την υπηρεσία μας απρόσκοπτα με υψηλά κριτήρια ποιότητας και ασφάλειας.