Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών το case study της e-fresh.gr

Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών το case study της e-fresh.gr

Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Οι βασικοί πυλώνες στρατηγικής της e-fresh για προσωποποιημένη εξυπηρέτηση παρουσιάστηκαν με επιτυχία στο 5o συνέδριο για τις Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών, που διοργανώθηκε στις 28-29 Μαρτίου 2019 από το περιοδικό Marketing Week και την Boussias Communications. Η ομιλία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της ενότητας <> από την επικεφαλής του τμήματος Ποιοτικού Ελέγχου και Ασφάλειας Τροφίμων κα Ελένη Πάσιου.

Η ομιλία εστίασε στις βασικές διαφορές μεταξύ παραδοσιακού και διαδικτυακού καταναλωτή. Παρουσιάστηκαν μια σειρά από εσωτερικές διαδικασίες που διασφαλίζουν την άμεση και άριστη εξυπηρέτηση στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου αλλά και πώς οι εξατομικευμένες υποδομές της e-fresh.gr κερδίζουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών προσφέροντας μία ολοκληρωμένη υπηρεσία υψηλών προδιαγραφών.

Στο συνέδριο, που φέτος φιλοξενήθηκε στο OTE Academy υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, παρουσιάστηκαν 30 case studies και 7 διαδραστικά workshops. Υπολογίζεται πως συμμμετείχαν περισσότερα από 200 στελέχη από 100 επιχειρήσεις.

0 Σχόλια