Διαβάστε την ιστορία μας

Κληρονομιά Starbucks

Κάθε μέρα, οι συνεργάτες των καταστημάτων Starbucks πηγαίνουν στη δουλειά με την ελπίδα να κάνουν δύο πράγματα: να προσφέρουν μοναδικής ποιότητας καφέ και να κάνουν τον κόσμο μας λίγο καλύτερο!

 

Τότε ή εταιρεία ήταν ένα μόνο κατάστημα στην ιστορική αγορά Pike Place Market του Σιάτλ. Από μια στενή πρόσοψη, το Starbucks πρόσφερε κάποιους από τους καλύτερους φρέσκο-καβουρδισμένους καφέδες  στον κόσμο. Το όνομα του, εμπνευσμένο από τον Μόμπι Ντικ, ενέπνεε την αύρα του ρομαντισμού της ανοιχτής θάλασσας και της ναυτικής παράδοσης των πρώτων εμπόρων καφέ.


Το 1981, ο Howard Schultz (πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Starbucks) έκανε την πρώτη του επίσκεψη σε ένα κατάστημα Starbucks. Από τον πρώτο καφέ Sumatra που δοκίμασε, ο Howard ένοιωσε μια ιδιαίτερη έλξη για τη φιλοσοφία των καταστημάτων Starbucks και έγινε μέλος τους ένα χρόνο αργότερα.

Το 1983, ο Howard ταξίδεψε στην Ιταλία όπου τον γοήτευσαν τα ιταλικά cafe και ο ρομαντισμός της εμπειρίας που πρόσφεραν. Οραματίστηκε να φέρει την ιταλική παράδοση του cafe πίσω στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και να μετατρέψει το μέχρι τότε κατάστημα σε ένα μέρος για συζήτηση και σύνδεση με φίλους και αγαπημένους.

 

Καθώς το όραμα του δεν ήταν κοινό με αυτό της Διοίκησης των Starbucks, έφυγε από την εταιρεία για μικρό χρονικό διάστημα για να ξεκινήσει τη δική του αλυσίδα Cafe Il Giornale, ωστόσο επέστρεψε τον Αύγουστο του 1987 για να αγοράσει την εταιρεία Starbucks με τη βοήθεια τοπικών επενδυτών.

Από τα πρώτα χρόνια, η εταιρεία Starbucks είχε μια ξεχωριστή κουλτούρα. Δεν υπηρετούσε μόνο την εξειδίκευση στον καλό καφέ και την πλούσια παράδοση του, αλλά είχε και στο επίκεντρό της τη δημιουργία δυνατών σχέσεων.

Η αποστολή της εταιρείας Starbucks είναι να εμπνέει και να ενισχύει το ανθρώπινο πνεύμα – ένα άτομο, έναν καφέ και μία γειτονιά κάθε φορά!

 

Η Συνεργασία

Η Nestle απέκτησε τα μόνιμα δικαιώματα για την εμπορία των καταναλωτικών συσκευασμένων προϊόντων Starbucks και των προϊόντων καφέ και τσαγιού Foodservice παγκοσμίως, τα οποία βρίσκονται εκτός των καταστημάτων καφέ της εταιρείας Starbucks. Οι δύο εταιρείες συνεργάστηκαν στενά για να καταφέρουν να δημιουργήσουν προϊόντα εξαιρετικά καβουρδισμένου καφέ. Αξιοποιούν την εμπειρία και τις δυνατότητες και των δύο εταιρειών για να εργαστούν με κύριο γνώμονα την καινοτομία και στόχο την ενίσχυση της προσφοράς νέων προϊόντων για τους λάτρεις του καφέ παγκοσμίως.

 

 

Ο καφές Starbucks έρχεται σπίτι!

Αυτό το Σεπτέμβρη η εβληματική μάρκα καφέ STARBUCKS έρχεται στο σπίτι με 12 νέα προϊόντα εμπνευσμένα από τα εξαιρετικής ποιότητας χαρμάνια που όλοι έχουμε αγαπήσει στα καταστήματα Starbucks. Με έμφαση στο καβούρδισμα και στην προσεκτική επιλογή των χαρμανιών, τα προϊόντα Starbucks προσφέρουν μοναδική εμπειρία καφέ φέρνοντας την ποιότητα, τις τάσεις και την κουλτούρα της καφετέριας στο σπίτι.

Η Σειρήνα των Starbucks μας καλεί να την ανακαλύψουμε!

Διαβάστε την ιστορία μας

 

 

0 Σχόλια